flickansomtarbilder

Alla inlägg den 3 november 2010

Av Carolina karlsson - 3 november 2010 21:49

Nu har jag och Lisa tänt ljus i hennes rum.;d

Vi har väldigt mysigt.

Snart blir det väl att sätta på sig pyjamas, och sätta oss med datorn i sängen.:p

Vi ska ju upp ganska tidigt imorgon, vi ska upp klockan halv 9 tdig enligt mig:p

Men det är inte lika tidigt om man ska till gustafsvik. ;D


kanske kommer flera inlägg senare.(:


ses!  

Av Carolina karlsson - 3 november 2010 20:30

Imorgon blir det gustavsvik med Lisa.

Det var längesedan jag var där, jag tror det var när jag var 6 år .:p

Orkar inte blogga mer nu,


Lisa och jag .;D<33  

Av Carolina karlsson - 3 november 2010 20:25

Idag vaknade jag upp hos felle, vi klädde på oss fort och sen åkte vi til två kompisar.;D

Sen efter det gick vi till donken.

Efter vi hade ätit så gick jag hem till mig och hon hem till mig .:P


Sen så kom Lsia till mig, vi körde blindbock med broshään.

Det var väldigt roligt.:d

Nu sitter jag hemma hos lisa och nördar datorn, blev att jag sover här .:


ses!  

Av Carolina karlsson - 3 november 2010 00:15

Idag blir det väl att dygna.

Ni fattar bara inte hur mätta jag är asså, 

Äter halstabletter också, har skitont i halsen.:p

Får se om det blir något mer inlägg sen.

Jag vet inte om jag orkar.:p


ses!  

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Jag är en tjej på tolv års åldern som har intresse för hästar och ridning, fotografering och kompisar.
Ha det bra och välkommen åter !
// Carro.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2010
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards