flickansomtarbilder

Alla inlägg under oktober 2010

Av Carolina karlsson - 31 oktober 2010 10:07

Idag vaknade jag upp hos Maja, vi hade en vörd kväll igår, vi skrattade väldigt mycket .:D

Snart ska vi väl ta på oss och göra oss iordning .:D


Ikväll blir det att va med Elin .:D


ses!  

Av Carolina karlsson - 30 oktober 2010 12:54

Lisa gästbloggar.

Nu ska Carro hem och jag tänkte gästblogga lite för skojsskull. Carro har ingen aning om det. Haha. Nu är jag ju lite busig ? ;) 

Men det var allt för mig, ska vara med Carro lite senare igen också tror jag det blir. 

Av Carolina karlsson - 30 oktober 2010 10:05

Nu har jag och Lisa vaknat, fast vi vaknade ungefär för en halvtimma sen.:p

Snart blir det väl kanske att äta frulle .:P


kommer väl fler inlägg igen sen.


ses!  

Av Carolina karlsson - 29 oktober 2010 23:49

Imorgon ska jag först vakna upp hos Lisa, sen ska vi väl typ äta frulle och fixa oss iordning.

Sen blir det att gå hem och kanske fixa mig mer, jag ska nämligen vara med Maja och Meja .:D

Jag ska sova hos Maja imorgon för att mamma och pappa ska bort .:p

Då vill man ju liksom inte sitta hemma själv hela kvällen .:P


kanske kommer fler inlägg sen.

annars hörs i imorgon.


ses!  

Av Carolina karlsson - 29 oktober 2010 23:47

Nu ska ja börja blogga mer igen, jag bloggar inte lika mycket längre .:P

Men jag hinner typ aldrig .:P

Jag har så mycket annat och göra.


vad ska du göra under halloween ?

Själv ska jag snog sova hos en kompis .:D

Det kommer bli najs tror jag .:)


ses!  

Av Carolina karlsson - 29 oktober 2010 23:44

tja bloggen!


Idag var det disco på skolan, det var 6b som hade det.:p

Det var väldigt roligt, förutom en sak som hände, med det tänker jag inte bertätta .:p

Efter discot så följde lisa med mig hem och packade, eftersom jag skulle sova hos henne, sen så skjutsade mamma oss till Lisa .:D


ses!  


Av Carolina karlsson - 26 oktober 2010 21:41

Idag har jag inte hunnit blogga.

Jag skulle bloga före matten men då kom pappa och sa att jag var tvungen att börja med matten ,;P

Efter matten drog jag till stallet, först arbetade jag och sen så red jag ..:D

jag red en häst som heter Cassy, världens bästa häst.(LL

Men det var en mycket jobbig lektion.


men nu ska jag nog göra lite annat.

puss o kram!


ses!  

Av Carolina karlsson - 25 oktober 2010 21:54

Nu är det reading time.

Jag har bara läsa.

annars kommer jag aldrig somna.

Så att ni bara vet så har jag jättesvårt för att somna på kvällarna.:P

Så jag är jättetrött på morgonen .:P


ses imorgon älsklingar!  

Presentation


Jag är en tjej på tolv års åldern som har intresse för hästar och ridning, fotografering och kompisar.
Ha det bra och välkommen åter !
// Carro.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22 23 24
25 26
27
28
29 30 31
<<< Oktober 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards